Informacja o pracy Urzędu m.st. Warszawy w okresie świąteczno-noworocznym


W związku z nadchodzącym okresem świąteczno-noworocznym, Urząd m.st. Warszawy informuje o godzinach pracy oraz dniach wolnych od pracy. Na podstawie obowiązujących przepisów, w tym czasie zostały wyznaczone konkretne daty, kiedy urząd nie będzie świadczył swoich usług. Mimo zamknięcia urzędów, mieszkańcy mają możliwość kontaktu z urzędem przez specjalne kanały dostępne przez całą dobę.

Na mocy ustawy, dniami wolnymi od pracy są 24, 25, 26 grudnia 2025 r. oraz 1 i 6 stycznia 2026 r. Warto zaznaczyć, że 24 grudnia, czyli Wigilia, jest po raz pierwszy dniem wolnym od pracy dla urzędów. W trakcie tego dnia zorganizowany zostanie jedynie dyżur w Urzędzie Stanu Cywilnego mieszczącym się przy ul. gen. W. Andersa 5, który będzie działał w godzinach 8.00-14.00, aby umożliwić rejestrację zgonów.

W pozostałe dni robocze, tzn. w dniach 22-23 oraz 29-31 grudnia 2025 r., a także 2 i 5 stycznia 2026 r., Urząd m.st. Warszawy będzie funkcjonować w standardowych godzinach. Aby ułatwić mieszkańcom kontakt z urzędami w okresie świątecznym, dostępne jest Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115, które działa 24 godziny na dobę. Dzięki temu mieszkańcy mogą zgłaszać problemy oraz uzyskiwać informacje dotyczące usług miejskich w środki kontaktu jak telefon, e-mail oraz aplikacja mobilna.

Źródło: Urząd Miasta Warszawa


Oceń: Informacja o pracy Urzędu m.st. Warszawy w okresie świąteczno-noworocznym

Średnia ocena:4.97 Liczba ocen:11


Zobacz Także