W Warszawie odbyła się finałowa konferencja 3. edycji programu Warsaw Creative Slam, mającego na celu wspieranie rozwoju sektora kreatywnego w stolicy. Program, współfinansowany przez m.st. Warszawę, realizowany jest we współpracy z Centrum Kreatywności Targowa. W ramach osiemnastomiesięcznej edycji, ogłoszono laureatów, którzy zyskali nagrody finansowe, a ich projekty zostały wyróżnione przez specjalistów w branży.
Warsaw Creative Slam to inicjatywa dedykowana osobom związanym z sektorem kreatywnym, a także studentom oraz absolwentom warszawskich uczelni artystycznych. Program oferuje szeroki zakres wsparcia, w tym mentoring, konsultacje i warsztaty, co ma na celu rozwój innowacyjnych startupów. Uczestnicy mieli możliwość zaprezentowania swoich projektów przed jury, w skład którego weszli przedstawiciele Centrum Kreatywności oraz innych instytucji wspierających innowacyjność.
W tegorocznej edycji po raz pierwszy przyznano nagrody finansowe dla laureatów, które wyniosły odpowiednio: 25 000 zł za pierwsze miejsce, 20 000 zł za drugie oraz 15 000 zł za trzecie. Grand prix zdobył startup Hey Feelings, tworzący gry edukacyjne dla dzieci. Oprócz tego, II miejsce zajął Guidly z interaktywną aplikacją dla muzeów, a III miejsce zdobył Wear Me Up, platforma do projektowania wykrojów krawieckich. Wyróżnienia przyznano również innym innowacyjnym projektom, takim jak Locus – pomocne narzędzie dla osób z ADHD.
Źródło: Urząd Miasta Warszawa
Oceń: Warsaw Creative Slam: Zakończenie 3. edycji programu dla sektora kreatywnego
Zobacz Także




